lördag 15 augusti 2015

June Hip Kit #8 : Its summer, Lets be Epic

Hejsan!
Det ser ut att bli en härlig helg! Just nu har vi inte ett moln på himmelen. Jag har varit i väg och handlat det sista och hämtat en resväska, så nu är det bara att packa och kolla över det sista så är jag klar inför min resa på måndag. Jag hoppas att vädret blir bra så att jag kan gå så mycket som möjligt.

Jag är i alla fall klar att visa lay out nummer åtta med mitt hip kit från juni. Jag fick mitt Augusti kit i torsdags så jag känner att jag ligger väldigt efter. Plus att jag beställde dekorations kitet, mönster papper kitet och cardstock kitet utöver det vanliga för juli så jag har en del att jobba igenom där.

Men nu till den här lay outen! Fotot togs när jag och min man höll på med vår fridyckningskurs på Koa Tao. Jag monterade ett vit cardstock ovan på ett blått från mitt lager. Det vita pappret färgade jag med lite distress ink. Jag valde ett par mönsterpapper som lager under mitt foto och tog en tillverkar remsa och la den tvärsöver layouten.


 Brevid mitt foto satt jag ett project life kort som jag tyckte passade bra. Jag dekorerade kortets kort sidor med washitejpen som vi fick i kitet. Dom blåa faom stickersen från Crate Paper passade jätte bra med cardstocken och den här lay outen. I vänstra hörnet satte jag lite enamel dots och ett litet hjärta från Crate Paper. "Yay'2 rub on'en kommer från mitt lager.

 Jag valde en härlig blandning av dekorationer från mitt kit och mitt lager. Trädekorationerna färgade jag med lite distress ink.

Jag valde lite små dekorationer så som bling och paljetter, bägge från Panduro, för att fylla i små hållen. Jag stämplade även med min roller stamp från Panduro och den vi fick i Juli kitet med distress ink.

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar