måndag 31 augusti 2015

Namngivnings kort och present

God morgon!
För ett par veckor sen var vi på min kusin barns namngivning. Jag gjorde ett kort till tillfället och tog självklart med en present. Jag matchande färgerna på kortet med de båda banden på packetet.


Jag använde en blandning av blommor från olika återförsäljare, de blåa kommer från panduro liksom dom vita halvpärlorna som jag använde.

Jag använde en del papper från Panduros camping set och den blåa washitejpen kommer också där ifrån. Bokstäverna kommer från Simple Stories liksom den lilla fågeln. Siffrorna och "augusti" stämpeln kommer från ett datum kit från Panduro.

Nu ska jag iväg till skolan, vi har kommit in på 1900-talet och ska börja med en föreläsning.
Hoppas att ni får en bra start på veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar