fredag 25 september 2015

Årets första julkort

Hejsan!
Nu när hösten börjar närma sig så är det dags att börja med lite julkort. Förra året stod jag på en julmarknad vilket var den första på länge och då sålde jag slut på alla mina julkort. Jag skulle vilja stå i år också så det känns som att det är dags att börja med lite kort om jag ska ha några att sälja.

Eftersom jag inte hade några utstämplade motiv så fick det bli ett ganska enkelt kort. Jag använde ett mönsterpapper och ett tårtpapper som bakgrund. Jag dekorerade med lite guldstjärnor och ett rött band under två etiketter.



Nu sak jag iväg och träffa min man för en spelkväll. Helgen kommer till största del att bestå av pluggande inför tentan nästa vecka.
Hoppas att ni får en trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar