tisdag 22 september 2015

Juli Hip Kit #2 : Sun n Fun

God Morgon!
Min andra lay out med juli kitet har två foton från när jag träffade två av mina gymnasiekompisar.  Jag valde ett ganska enkelt papper som bakgrund för att satsa mer på dekorationerna.


 Jag valde en prickig ram till den här layouten, ett par die cuts och enamel dots från kitet. Jag tog även några dekroationer från mitt lager så som några mini knappar och lite klister dekorationer frå Simple Stories I AM collection. Cyckeln kommer från klisterarket som vi fick i juni kitet.

 Jag stämplade fast ett hjärta ovan på en washi remsa och parade det med ett kryss från ship board arket och en klister blomma från mitt lager.

 Ord dekorationen hade jag över från juni kitet, fjädern kommer från I AM collectionen och den runda ettiketen samt mini knapparna kommer från mitt lager. Jag passade på ett använde solglasögonen från chip board arket.

 Jag skapade lite lager med washi remsorna från kitet och använde en tillverkar remsa från ett ark som en board till korten. Eftersom jag använde cyckel dekorationen på den här lay outen passade jag på att använda flairen med en cyckel också.


Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar