tisdag 29 september 2015

Julkort #2

God kväll!
Nu är äntligen min tenta över! Salstentor är alltid stressigare än andra enligt mig så det är skönt att det är förbi, nu får jag bara hoppas att den är godkänd. I morgon drar vi igång med en ny delkurs viket ska bli spännande.
Till dagens pyssel! Jag har gjort ett till julkort. Den här gången blev det i vitt, silver och dov grön. Papprerna som jag använt kommer ifrån Panduro, jag köpte dom förra året. Silver remsan köpte jag i Danmarl och silver snirklarna kommer även dom från Panduro. Etiketten var med på ett cut a part ark och julstämpeln kommer från YouDo och jag stämplade med distress ink. Spetsen kommer i från Slöjd detaljer och blommorna samt som små blingen köpte jag på ICA.





Jag älskar ljusa färger till jul, även om det inte är något fel på klassisk grönt och rött så känns det väldigt elegant på något sätt.
Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar