onsdag 23 september 2015

July Hip Kit #3 : Fika med Syster

God Kväll!
Hoppas att allt är bra med er! Själv har jag haft en väldig kombination av mys-stress dag. Jag har försökt plugga hela dagen samtidigt som h´jag har haft världens huvudvärk och gömt mig i sängen istället. Men så kan det bli ibland! Jag är i alla fall ledig fredag till månad så jag hoppas på att få in en del plugg då.

Jag är inne på min tredje la out med juni hop kit. Jag använde ett foto på min syster från i sommras när vi var och fikade. Jag ville matcha färgen på bakgrunden med hennes hår, vilket gick lite si så där.


 Jag använde en flair från the Crafty Pickle, en enamel pil från Panduro och en trädekoration från mitt lager. Jag använde ett par olika mönster papper och lite washi remor från kitet för att lägga lite lager.

 Jag ville försöka använde upp lite bokstavs sticklers så jag skrev en lite längre titel.

 Jag använde en av burkarna från kitet och la en ram ovan på för att ramma in orden. Dom guldiga paljetterna kom med kitet och dom andra är ifrån Slödj detaljer. Enamel pilarna kommer från Panduro.


Nu ska jag försöka hinna med lite städning innan jag måste dra mig till sängen!
Ha en trevlig kväll och tack för besöket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar