torsdag 24 september 2015

July Hip Kit #4 : Hello Cutestuff

Hejsan!
I dag har jag ett sent seminarium så det har blivit en del tid hemma på förmiddagen. Jag har hunnit plugga, pysslar och tränat, så lite av varje.
Innan jag ska dr iväg ville jag visa den här lay outen. Fotot togs vid samma tillfälle som det jag använde till den förra layouten.
Jag använde ett av craft papprerna som jag fick i cardstock kitet. Jag tonade ner det lite med modeling paste och jag satt en pappers remsa längst överkanten.


 Hello bannern kom med chip board arket och dom trämönstrade bokstäverna kom i Juni kitet. Jag ramade in mina fotot med lite grönt cardstock och sen skapade jag lite lager med washi remsorna som vi fick i kitet. Jag dekorerade med ett hjärta, enamel dots och små washi cirklar från månadens kit. Den blåa cirkeln där det står "augutsi" på kom med juni månadens klister ark.

 Kork pilen stansade jag ut med min Sizzix maskin och Tim Holtz die.

 Jag avnände även några klister bokstäer från Junikitet.


Hoppas att ni får en jätte trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar