söndag 27 september 2015

July Hip Kit #6 : Yummy!

God kväll!
Jag tänkte göra ett lite sent inlägg då jag helt glömde bort det tidigare. Jag har försökt plugga hela dagen eftersom det bara är i morgon kvar. Förhoppningsvis hinner jag gå igenom det sista i morgon.
Pyssel vis har det inte hänt så mycket nytt. Jag har gjort två julkort som jag tänkte visa under veckan, men mer har jag inte riktigt haft tid för. Jag har fortfarande en hel del lay outs att visa från July kitet, men jag känner att jag inte vill hamna för långt efter med det.

Fotot som jag använde till den här lay outen tog jag när vi var på Koh Tao och åt på en pizzeria. Jag åt den godaste pizzan någonsin och det passade jätte bra med den lilla pizza trädekorationen som kom med i kitet. Jag tog det trämönstrade pappret och satte fast det på ett av dom gula cardstocken. Jag ritade äen en svart linje runt hela arket plus alla mönsterpapper som jag använde som lager för att rama in det mer. Jag gjorde lite splatter med svart bläck för att knyta ihop markeringen och dom svarta foam bokstäverna som jag använde.


 I nedre vänstra hörnet använde jag två trä pilar från Panduro och ett klistermärke från Simple Stories. Jag använde fler ifrån samma ark på lite fler ställen.

 Jag tog en ram och skrev ner lite i den och under det så satte jag ett par remsor washi tejp. Jag tog några enamel dots från mitt lager och den vågiga cirkel dekorationen kom i maj kitet.

 Trä bestiken, die cuten och kork hjärtat kom i kitet och dom andra dekorationerna från mitt lager.

 Jag använde en till ram för att balansera upp det plus att jag hade en hel del att använda upp.

 Jag stansade ut en blomma med min punch från Panduro och använde en kork cirkel även den där ifrån. Under det satte jag en annan washi remsa.

Nu ska jag försöka läsa lite mer innan jag går och lägger mig, för att se fram emot en ny plugg dag!
Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg och längtar efter en ny vecka.
Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar