onsdag 30 september 2015

July Hip Kit #7 : It l Looked Incredible

God Morgon!
Hoppas att ni har en trevlig dag så här långt. Själv hade jag tagit lite sovmorgon så vi har en sen dag i skolan. Jag hade hoppats på någon dag ledig efter tentan men tyvärr så började vi redan dagen efter. Dock så är jag ledig i morgon så det kanske inte är så illa ändå.
I går scrappade jag ihop ett par till julkort, det känns bra att jag har kommit igång och fått ihop ett par. Jag skulle vilja börja med lite annat pyssel till marknaden också, men då måste jag ha lite mer tid plus att jag måste sortera ordning i min pysselhörna. Jag hoppas att jag for tid för det i helgen!

Så länge tänkte jag fortsätta med en till Lay out som jag gjorde med juli kitet. Jag använde ett väldigt mönstrat och färgglatt bakgrundspapper. Jag använde lite distress ink för att färga det. Jag monterade mitt foto på lite vitt papper för att bryta av från alla mönster och färger.


 Jag ville använda upp några av dom här glittriga faom bokstäverna. Jag kännde att dom var lite missplacerade då det inte var något annat silver/silverglittrigt i kitet. Men det fick fungera i alla fall! Under mitt fotot använde jag en hel del washi remsor för att göra lite lager.

 Moppen kom med cardboard arket och cirklarna stansade jag ut från lite scrap papper. Silvertejpen köpte jag i Danmark och jag använde min hjärtstans för att stansa ut ett par silver hjärtan.

 Jag avnände några fler utav dom små klisterbokstäverna och färgade dom med lite ink. "LOVE" dekorationerna klippte jag ut från ett av dom insta kort som kom med juni kitet. Alla andra dekorationer kom med månadens kit.

Nu ska jag börja skriva ut alla papper för kommande delkurs! Hoppas att ni har en super trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar