fredag 4 september 2015

June Hip Kit #14: Ice cream Breakfast, Lunch & dinner

Hejsan!
Då är det helg igen! Första skolveckan är slut och det har gått ganska bra. Det kändes lite intensivt i början, men nu är jag väldigt peppad! Helgen kommer bestå av lite födelsedags fika och förhoppningsvis en hel plugg så att jag är redo för nästa vecka.

Lay outen som jag tänkte visa i dag blev väldigt färggrann. Jag använde mina gelatos på ett vit papper som jag sedan monterade på ett orange cardstock.


 Dom små vimplarna i hörnet klippe jag ut från ett av instakortet likså det rosa pappret med ordet "love". Jag använde en hel drös med dekorationer från Pool Side collectionen och några röda halvpärlor från Panduro.

 Jag använde en bit washitejp som kom i kitet ...





... och en ram. Jag klippte ut den röda dekorationen från ett av project life kortet. 

Hoppas att ni får en trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar