lördag 5 september 2015

June Hip Kit #15: Project Life Juni 2015

Hejsan!
Eftersom jag beställde project life kitet med Juni månads kit så var jag bara tvungen att försöka göra så många sidor som jag kunde. Det gick lite sisådär eftersom det var sommar tema på dom så hade jag inte många månader/sidor att jobba med. Jag fick i alla fall ihop den här sidan för Juni i år!


 Mitt titel kort gjode jag med ett av mönsterpapprerna från kitet, en ram, några klister bokstäver och dekorationer från Pool Side collectionen.

 Under det så använde jag ett foto från när jag och min man var på bio. Jag stansade ut ett par hjärtan från mönsterpappret som jag använde ovan och jag använde en flair från The Crafty Pickle med bio tema. Dom blåa faom bokstäverna och labeln kom i kitet.
Till höger använde jag ett av project life kortet och skrev ner några av mina sommar planer. Jag använde två klister dekorationer, en glass och en trekant.

 Min man och hans vänner skulle åka till Danmark för att spela i en magic turneing och jag hängde på. Fotot är ifrån när dom spelar, koret blev tyvärr lite för mörkt.
Jag använde dom jätte fina trämönstrade bokstäverna från kitet, en tillverkar remsa från ett av dom stora arken som jag satt längst över kanten, en pil och ett glittringt kryss som jag häftade fast.

 Det här fotot tog jag på min lillebrors skolavslutning. Det var hans sista för grundskolan så det va roligt att komma och titta. Jag anävnde en till tillverkarremsa och samma klisterbokstäver som till titelkortet.

Kanske inte världens mest skimrande bild men det var en rolig morgon hos oss så jag tog med bilden i alla fall. Jag tog med ännu en tillverkarremsa längst ner på sidan och jag stansade ut en cirkel från ett av mönsterpapprerna och la under alla bokstäver.
Project life kortet till höger dekorerade jag med lite washitejp och några faom bokstäver.

 Det här fotot tog jag precis innan planet lyfte till Thailand. Jag monterade det på ett blått papper och använde två av de transparenta dekorationerna från kitet.

I dag ska jag iväg på lite födelsedagsfika! För tillfället är det fin väder med det verkar inte som att det ska hålla i sig tyvärr.
Tack för besöket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar