lördag 12 september 2015

June Hip Kit: #17 : Project Life Juli 2015

God kväll!
Hoppas att ni har haft en trevlig dag. Jag och min man var i väg och köpte lite brädspel, så i morgon ska vi spela lite!
Jag tänkte visa mitt sista scrappande med juni hip kit. Jag gjorde en till sida till mitt project life album och jag försökte matcha det lite med juni sidan.


Till min första ficka använde jag ett foto som jag dekorerade med ett av kapat project life kort som jag skrev lite om och en avlång klisterdekoration som jag la under mina blåa faom bokstäver.

Under det hade jag två mindre fickor, i ett satt jag ett foto på min vän och jag dekorerade det med en bit av en tillverkarremsta, en bit washitejp, en foam pil och trämönstrade bokstäver från kitet. I den andra fickan satt jag ett project life som jag dekorerade med två avlånga dekorationer.

Längst ner till vänster använde jag ett foto på min bror och min mormor. Jag använde en blandning av die cut dekorationer, klisterbokstäver och en dekoration från insta setet. Trädekorationerna kommer från mitt lager.

Grundpappret till min nästa ficka är ett av mönsterpappren från kitet likså dom blommiga hörnen. Ramen kommer från klister arket precis som dom andra dekorationerna utom dom i trä som kommer från mitt lager.

Under det har jag ett foto på min farmor men en enkel dekoration med en remsa mönsterpapper och ett par utstansade hjärtan. Brevid det satt jag ett till project life kort med en remsa washitejp.

I min sista ficka satt jag ett foto på mig och min syster. Jag stansade ut ett par cirklar som jag satt bakom mina bokstäver tillsammans med en remsa washitejp. Hörnen kom i insta setet och dom blåa pilarna kom i ett av bokstävsseten.

Tack för besöket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar