fredag 9 oktober 2015

Julkort #3

Hejsan!
Äntligen fredag!Det ska bli skönt med helg och slippa att konstiga och stressande skoluppgifter, även om jag säkert kommer behöva göra en hel skolrelaterat i helgen. Men det borde inte ta upp alltför stor tid så jag borde hinna med lite pyssel.  Jag har fått en hel del gjort både den här och förra veckan. Jag har gjort lite fler julkort, en hel del lay outs samt gjort lite nya pärlor och armband. Något som jag får visa lite allteftersom!

I dag har jag i alla fall ett julkort på listan! Det matchar väldigt bra med julkort #2 då jag använde samma pappers block.
Pappers blocket köpte jag på Panduro förra året, ettiketen kom med en scrap tidning, stämpeln kommer från YoDo och är stämplad med distress ink. Blommorna kommer från ICA och även dom små blingen runt blommorna kommer därifrån. Dom glittriga enamel dotsen kommer från Panduro och silverglitter tejpen köpte jag i Danmark.



Även om jag har gjort en hel del kort så har jag en del kvar att göra. Det är en fin gräns till att göra för några och för många då jag inte vill ha alltför många kvar efter marknaden. Samtidigt måste jag fortfarande kolla över lite vad mer jag ska ta med mig till marknaden. Det blir spännande!

Ha en jättre trevlig dag och tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar