torsdag 22 oktober 2015

Julkort #5

Hejsan!
Hoppas att ni har haft en trevlig morgon! Min har varit ganska händelselös änsålänge. Jag åkte in till min fältstudie skola i morse kl 8, men när jag väl kommer dit blev det lite ändringar så att jag inte kunde vara med på den lektionen och nästa började 2 timmar och 40 minuter senare. Inte mycket att göra åt ,önskar dock att jag hade tagit med mig min dator så att jag kunde plugga men icke. Jaja vad ska göras!

Jag börjar att få ihop en liten hög med julkort nu! Jag är fortfarande lite inne på mer ljusa kort då jag inte riktigt slagits av julkänslan än. Men det kommer nog!

Mönsterpapprerna kommer från ett nytt block från Panduro likså die cutsen. Snöflingorna köpte jag på Akademibokhandeln förra året wller året innan det.
Glittret som jag använde till snö köpte jag för länge länge sen men har väldigt mycket kvar.



Nu börjar lektionen snarr så tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar