söndag 11 oktober 2015

July Hip Kit #10 : Good Times

Hejsan!
Gud vad den här dagen har gått snabbt! Jag gick inte upp förens klockan elva, vilket är ett par timmar senare än vad jag brukar nu för tiden, och har mest slappat men tiden här ändå flugit förbi.
Jag hoppas att ni har haft en bra helg. I går var jag på bio men utöver det så har jag bara tagit det lugnt. I morgon är det tillbaka till skolan igen, vilket känns lite sisådär då planeringen på den här kursen inte är den bästa. Men det får gå an!

Jag har ännu en Thailands lay out att dela! Det här fotot tog ja när vi var på en utkiksplats precis innan solen gick ned. Det var verkligen är super trevlig plats och dag, och den där veckan vi var på Koh Tao var verkligen helt underbar.
Jag använde ett vitt cardstock som grund och sen tog jag två tillverkar remsor och satte på över och undre kanten. Jag monterade mitt foto på lite vitt transparent papper och gjorde lite lager med två mönsterpapper.


Jag ville använda dom glittriga bokstäverna på den här lay outen så jag la en remsa glitter tejp under några dekorationer för att få det att hänga samman lite mer. Hjärtarna kommer från mitt lager likså cirkeln under dricka-dekorationen.

Jag använde en av dom många ramarna som vi fick, och dom andra dekorationerna kommer från mitt lager.

Jag stansade ut ett par glitter hjärtan för att få in lite mer silver glitter och satsade på lite trädekorationer, både från kitet och lagret, samt det här trämönstrade pappret.


Jag använde lite mist för att göra lite färg splatter och använde rull stämpeln med lite distress ink på tre ställen.
Jag har verkligen blivit lite besatt av att använda vitt card stock. Jag tycker att det blir så fint så jag kan satsa lite extra på dekorationer utan att det blir för mycket.

Hoppas att ni njuter av de sista på helgen och ser framemot en ny vecka.
Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar