måndag 12 oktober 2015

July Hip Kit #11 : Best Summer

Hejsan!
Innan jag går till tåget för att åka till skolan ville jag lägga upp en till layout gjord med juli hop kit. Bakgrunden är ett vit cardstock och sen ett halv mönster papper. Under mitt foto har jag använt en hel hög med washi remsor istället för mönsterpapper.


Orden klippte jag ut från ett av project life korten från cut a part arket. Pilen kommer från panduro och den röd vita ettiketen är ifrån Simple Stories. Flairen kom med kitet.

Jag använde ett par cardboard dekorationer på den här layouten och här använde jag även några klister bokstäver från kitet.

Ännu en cardboard dekoration och samma klister bokstäver som tidigare tillsammans med en ram från kitet.


Det blev ganska sparsamt dekorerat men jag gillar det ändå!
Tack för bestöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar