onsdag 21 oktober 2015

July Hip Kit #13 : I am Happy & Proud

Hejsan!
För tillfället ister jag i skolan och skriver min loggbok för gårdagens fältstudie. Den här veckan har vi två fältstudie dagar där vi ska hänga med på historia undervisning på en Gymnasieskola. Gårdagen var väldigt rolig, lektionerna var intressanta och jag har min studie på den skola som jag själv gick på. Det var spännande att vara tillbaka!
Om ett par timmar ska jag hämta ut min förra tenta ( som jag tack och lov blev godkänd på) innan jag går vidare till veckans andra seminarium.  Efter det kommer det att bli lite stressigt då jag ska iväg och hämta upp min lillebror innan jag åker vidare till Heron City för att gå på Tillbaka till framtiden / Back To The Future maraton! Jag hade helt glömt bort att det var den här veckan! Det kommer att bli en sen kväll och en trött dag i morgon, men jag är otroligt peppad!

Vidare till pysslet!
När vi var i Thailand tog vår dykinstruktör ett par foton under kursen. Det här under är när vi provade på räddningsteknik i poolen innan vi gjorde det i havet. Jag monterade fotot på ett vit papper för att få en tunn ram och under de skapade jag lite lager med olika mönsterpapper. Jag ville inte använda allt för många papper då grundpappret är ganska flashie.
Till kitet använde jag ganska många utan klistermärkerna ifrån Simple Stories I AM collection.







Nu måste jag försöka plugga vidare så att jag hinner klart! Jag skulle vilja bli klar med min loggbok så fort som möjligt så att jag kan fokusera på tentan.

Hoppas att ni får en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar