lördag 31 oktober 2015

July Hip Kit #14 : Breakfast Lunch Dinner

Hejsan!
Den här veckan har det varit fullt upp med att skriva tenta och börjat med vår B-uppstats! Det kommer inte riktigt lugna ner sig nästa vecka då uppsats skrivandet börjar på allvar. Men det är nästa vecka, och nu är det helg så det blir det andra roliga saker att göra. Jag ska försöka städa lite, umgås lite med min man, förhoppningsvis läsa igenom min tenta en sista gång innan jag lämnar in den och i kväll ska jag iväg med min syster. 

Visare till den layout som jag har att visa!
Fotot är från när vi var ute och åt under vår semester. Grunden är ett vitt papper med små gråa prickar som jag färgade med lite distress ink.  Jag använde några av dom mönserpapper som matchade inken samt två papper med gult i.


JAg använde upp en hel del av dom mat relaterade dekorationerna som vi fick i kitet samt två ramar.

Jag valde även att använda upp alla dom har tre trädekorationerna eftersom jag tyckte att det passade bra ihop.


 

 Hoppas att ni får en bra dag och tack för besöket! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar