söndag 15 november 2015

July Hip Kit #17 Sweet Treats & Family

Hejsan!
Hoppas att alla har en trevlig helg hittills! Själv har jag haft ännu en städ/plugg helg, på gott och ont. Jag tänkte ta en paus från pluggandet innan jag ska ner till tvättstugan igen för att posta ännu en lay out.
Jag blev helt kär i det här mönsterpappret och jag tyckte att det passade jätte bra med alla glass dekorationer som jag fick i kitet. Fotot är taget utan för en glass bar, så det blev perfekt!


Jag använde ett par tårtpapper från mitt lager samt lite enamel dots från Panduro, både runda och hjärt formade.

Jag använde även ett par ord strips från Tim Holts och jag stansade ut några hjärtan och satte ut lite varstans.

Dom vita faom bokstäverna kommer även dom från Panduro.
Nu måste jag återgå till mitt pluggande och städande om jag ska få allt gjort i dag! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar