onsdag 7 oktober 2015

July Hip Kit #8: Love You Lots

Hejsan!
Jag tänkte bara göra ett snabbt litet inlägg innan jag drar iväg till skolan. Vi har inte många lektioner den här veckan utan det mesta jobbet ligger utanför, vilket både är bra och lite jobbigt. Det har inte hjälps av att vi har haft sjukstuga här hemma, men det går an i alla fall!

Här kommer lay out nummer åtta med juli hip kit. Jag använde ett vit cardstock som jag färgade med gröna och rosa gelatos. Jag använde en bit av det rosa mönsterpappret bakom mina fotot som jag monterat på vitt papper.


Jag använde en av dom vita burkarna men i stället för att lägga dekorationer i den så la jag dom utan på. Under burken satte jag två remsor washitejp.

Flairen har jag köpt på Panduro men resten av dekorationerna kommer från kitet. Jag använde rull stämpeln med lite distress ink. Jag blandade två färger eftersom jag inte hade någon som passade jätte bra.

Jag använde dom gråa klisterbokstäverna men för att dom skulle passa in lite bättre färgade jag dom med lite gelatos. Dom hjärt formade enamel dotsen kommer från Panduro.

Den rosa flairen kom i samma paket som den turkosa och den lilla tagen stansade jag ut med min punch från Panduro.

Även lövet är utstansat med en punch från Panduro.

Nu hoppas jag att ni har en trevlig dag! Tack för besöket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar