lördag 10 oktober 2015

July Hip Kit #9 : What a Wonderful Night

God morgon,

Dags för en ny dag! Jag har en bioträff inbokad med min lillebror så jag ska bege mig hemmifrån om en stund. Jag ville försöka ta en bio som gick mitt på dagen, vilket det var väldigt ont om. Det mesta började inte förens vid sex tiden. Som tur gick det i alla fall en film som vi ville se vid ett. Utöver det ska jag nog bara vara hemma och slappa resten av dagen. Det blir nog lite städning i kväll  då det har skjutits fram under veckan, men inget för spännande.

Lay outen som jag tänkte visa i dag har ännu ett foto från vår Thailand semester. Vi fick det här fina mönsterpappret i kitet som var helt perfekt till det här fotot. Vi var på en bar/restaurang uppe i bergen som hade en terrass men jätte fint utsikt. När det blev mörkt tände dom lite ljusslingor och lampar.

Jag har blandar lite dekorationer från kitet med dekorationer från mitt lager. Jag monterade fotot på tre olika mönsterpapper som bara sticker fram lite då jag ville satsa mer på dekorationerna.


 Die cutsen kommer från ett ephemera pack från mitt lager, jag använde ganska många dekorationer från det paketet på den här layouten. Trädekorationen är ifrån Ellie Studio och kom med i kitet. Den svarta enamel doten kommer från Panduro och dom andra kom i kitet.

 Jag använde ett av cut a part bilderna från det stora arken, på den la jag en die cut från samma ephemera pack som tidigare.

 En hel hög die cuts (samma pack som tidigare) och ännu en trädekoration från kitet. Jag använde två av dom tre olika klisterbokstävs seten som vi fick.

Den gula cirklel till vänster kom i juni kitet så det blev använd den också.

Hoppas att ni får en grymt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar