söndag 25 oktober 2015

Syfestivalen Hösten 2015

Hejsan!
I fredags åkte jag till Älvsjö för att gå på Syfestivalen! Jag var otroligt peppad och även om jag inte hade planerat jätte många köp hade jag ändå en någorlunda aning om vad jag skulle köpa. Jag kom dit strax innan ett och då var det otroligt mycket folk, men framåt tre tiden hade det lugnat ner sig.






 Jag köpte inte jätte många saker dels för att jag inte hittade det jag skulle ha plus att jag inte var sugen på att påbörja något nytt pyssel. Men jag såg en hel del fina saker så det var trevlig!

Jag köpte lite scrapbook saker och lite smycke delar:

 Jag köpte ett 25 pack med vitt cardstock, ett fyrpack med mini Distress ink dynor, en rulle med ticket dekorationer, guld ist och silvrigt embossing pulver.

Det blev även en förpackning mini dollies, ett litet klister ark, två förpackningar med dies, fyra sex pack med poxy stickers och en liten hög med blandade berlocker.

Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg!
Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar