fredag 20 november 2015

Julkort #8

God morgon!
Jag kan inte säga annat än ÄNTLIGEN FREDAG!
Det har verkligen känts som en lång vecka lång vecka och det har verkligen inte blivit tillräckligt med sömn så det ska bli skönt att vila ut lite och ladda inför sista veckan med uppsatsskrivning. Vi har har kommit en bra bit på vägen men det hade nog varit bättre om vi hade lite mindre kvar att göra. Men men!

I dag tänkte jag bjuda på ett nytt julkort som främst går i vitt och rött med lite lite grönt. Det här veckan har jag gjorde en liten hög med kort då det är dags för marknad nästa helg. Hittills har alla gått i mer klassiska julfärger, vilket är kul.

Grund pappret är flera år gamalt, stjränpappret fick jag i en tidning förra året och den fyrkantiga biten kommer från ett cut apart ark från Slöjd detaljer. God jul tagen kommer från Panduro likså dom små pepparkaksgubbarna som jag klippt ut från ett mönsterpapper.



Blommorna och halvpärlorna kommer även dom från Panduro medans den vita spetsen kommer från Slöjd detaljer.

Det känns som att jag har en hel del pyssel att göra klart innan marknaden, förhoppningsvis hinner jag göra allt som jag vill ha med. Än så länge har jag en blandning av saker men inte tillräckligt. Vi får se hur det går i helgen och nästa vecka!

Hoppas ni får en trevlig dag och en bra start på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar