måndag 30 november 2015

Julmarknad Första Advent 2015

Go' kväll!
I helgen hade vi vår första tur på julmarknaden, tyvärr var det inte jätte mycket folk men det var ändå mysigt. Vi ska sitta nästa helg också så förhoppningsvis blir det lite mer fart.

Här kan ni se allt pyssel som jag har gjort! Jag hann inte med att posta allt här var för sig innan.


 Här ser ni mina glöggluvor tillsammans med julstrumpor, lite vimplar och virkade bakelser som jag har gjort tillsammans med ljus och vetevärmare som min bror och hans flickvän gjorde.

 Min pappa gjorde lite ljusstakar och här ser ni resten av mina tomtar i diverse storlekar oc former samt mina julkort på hörnet.


Tack för besöket och ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Oh så mycket fint , hoppas det gick bättre för er den andra helgen, så mysigt med brasan .
    God fortsättning på det nya året, Ha det så gott.
    Kram från Titti

    SvaraRadera