torsdag 5 november 2015

July Hip Kit # 15 : Embrace Today

Hejsan!
Det här blivit lite tyst här på bloggen eftersom jag har ganska fullt upp med skolan just nu. Hela den här veckan har vi varit på Kungliga Biblioteket för att få fram vårt källmatrial. Det tar en stund att åka dit plus att vi har spenderat ganska många timmar där. Följt av det så har det blivit efterarbete med natrialet på kvällarna när jag kommer hem. Kort sagt : långa dagar.

I dag byts det dock ut mot grupphandledning så det ska bli skönt med lite ombytning. Dock har jag fortfarande arbete att göra när jag kommer hem, men det går an.

Innan handledningen börjar ville jag lägga upp ett litet inlägg med en till semester lay out. Färgtemat blev en härlig kombination av vitt, gult och blått, jag måste säga att jag blev nöjd med slut resultatet.







Hoppas att ni får en toppen dag och tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar