lördag 20 februari 2016

Oktober Hip Kit 2015: We Know That We Are Awesome

Hejsan!
Jag ska snart iväg och träffa en vän men innan jag åker tänkte jag visa ännu lay out som jag gjort med Oktober Hip Kit. Den här gången använde jag ett mönstrat bakgrunds papper och sedan lite mer neutrala dekorationer. Fotot är på mig och mina två vänner från grundskolan.


Bara för att det är sant!



I går kväll passade jag även på att göra lite dekorationer utav lite pappersbitar som blivit över. Eftersom kitet är ett höst kit så är det inte ett överflöd av bröllops godkända dekorationer (jag tror inte att jag kommer använda ekollon och rävar på dom här lay out'sen). Jag gjorde ett par tags, stansade ut en hög med små hjärtan, pimpade lite cut outs och gjorde ett par "flairs". Jag har redan använt ett par som ni kanske kan se på kommande project!


Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar