söndag 28 februari 2016

Oktober Hip Kit: This was our Best Day

Hallå!
Hoppas att ni har haft en mysig helg, själv tycker jag att det har gått förbi alldeles för snabbt men jag har fått en hel del gjort så det är väl okej. Det har blivit lite gjort av varje: plugg, pyssel, städning,  shopping, målning och födelsedag firande. Och i dag gör vi om allt igen!

Jag har fortsatt med mitt scrapbook kit och fått ihop ännu en layout, denna gång med ett foto som min vän tog efter ceremonin. Hon tog så många fina bilder och jag måste säga att vi hade otrolig tur med vädret.






Till en början ville jag bara hålla mig till blått och silver (plus vitt och svart då) på alla bröllops layouts då jag ville att det skulle matcha färgtemat som vi hade, men när jag fick det här kitet utökade jag det med guld och sen även rosa.
Nu ska jag fortsätta greja innan det är dags att åka i väg på dagens födelsedags fika!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar