lördag 13 februari 2016

Scrapbook Layout: You & Me, Now & Forever

God kväll!
Det har varit lite pysseltorka här hemma. Vi hade en väldigt hastig flytt i december och jag har inte riktigt fått ordning på mitt pyssel stash förrän förra veckan. Jag ligger otroligt långt efter med mina scrapbook kit, så för stunden är min prenumeration pausad. 
Men i förgårr kände jag att det var dags! Jag hoppade över September kitet och gav mig in på oktober istället. Jag hade beställt tre extra kit utöver Main kitet: Project Life, Pattern Paper och Embellishment. Jag tyckte att färgerna skulle passa så bra till våra bröllopsbilder så jag satsade stort. Vilket också är varför jag vlade att börja med det här kitet då jag hade en hög med brölopsfoton utskrivna.
Första layouten blev så här:






Det blev lite andra färger med om man jämför med dom andra bröllops lay outen jag har gjort men jag tror att det kommer att passa bra ihop.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar