måndag 21 mars 2016

Jace the Mind Sculptor - WIP Painting

Hallå!
Jag tänkte ta en liten paus i pluggandet för att laga lite lunch och slänga upp lite bilder på ett av mina senaste projekt. Eller egentligen började jag med den i höstas, men jag tappade lusten och den fick stå fram till för någon vecka sen. Nu är det åter igen en liten paus för att jag måste fokusera på min tenta istället men förhoppningsvis kan jag ta vid sen när den är över.

Jag har i alla fall påbörjat en Jace the Mind Sculptor från Magic the Gathering målning som förhoppningsvis inte kommer se allt för illa ut när jag är klar.  Jag har en del kvar att göra, men grunden är lagt och det är mest detaljer och en sista formning som ska göras. Kanske blir det någon slags bakgrund om jag inte har tröttnat helt när jag kommer dit, vilket brukar vara fallet.

Så här ser det ut i dags läget:


Kappan måste bli lite mer markant likså bröstet och magen då det nu bara flyter in i kappan. Knapparna ser skumma ut så det måste nog också fixar plus lite i ansiktet.

Nu måste jag bege mig ut i köket för att hitta lite mat så att jag kan åker gå till lite islam läsning.

Hoppas att ni får en toppen dag och tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar