söndag 3 april 2016

October Hip Kit 2015: Into the Woods

Hejsan!
Hoppas att allt är bra med er! Här fortsätter livet som vanligt med skola och pyssel. Jag har scrapbookat en hel del den senaste tiden. Jag försöker att använda upp mina Hip Kit som har legat på hög samtidigt som jag försöker att använde mitt stash och bli av med lite äldre grejer.

Jag använde främst October kitet för att göra bröllops lay outs, men det var en del dekorationer och färger som inte riktigt passade in. Så det blev att jag gjorde lite andra LO's också. Vi fick bland annat en del skogs dekorationer som passade perfekt till dom här fotografierna som jag tog under en svamp tur.




Jag blev förvånadsvärt nöjd med det här Lo'en då jag först inte riktigt visste vad jag skulle göra av
dom där djur dekorationerna och ekollonen. Så det var kul!

Snart ska jag iväg och handla lite innan jag ska hem och fixa lite inför veckans plugg, så det är fullt upp!
Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar