tisdag 23 augusti 2016

Bok Lay Out: Sommarkurs

Hallå!
Jag har ytterligare en lay out från den här sommaren att visa. Den här gången handlar det om min sommarkurs som jag tog i juni/juli. Det var en otroligt intressant kurs men ett gäng bra böcker.

 Jag valde att jobba med klara färger med störst fokus på rosa. Jag skrev ut fotografierna i svart vitt så att det skulle vara lättare att jobba fritt med färgerna.



Jag måste säga att jag fick en otroligt lång sommar och jag har hunnit med en hel del roliga saker. Det börjar glida mot sitt slut, men jag har faktiskt en utlandsresa till innan jag börjar skolan igen. Om två dagar flyger jag ner till Wien för att turista ett par dagar. Jag har fortfarande lite att kolla upp inför resan och packa, så det är det jag ska ägna dagen åt!

Hoppas att ni får en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar