måndag 26 september 2016

Project Life Augusti

Hallå!. Sen vill jag även göra någon vanlig lay out också.
Jag fortsätter att jobba på mitt 2016 album och i helgen blev jag klar med augusti sidan. Jag ska göra en extra sida då det var samma månad som jag åkte till Wien. Sen vill jag även göra någon vanlig lay out också. Jag jobbar fortfarande med matrialet som jag köpte i början av sommaren och jag tror att jag kommer använde det till och med september. Efter det ska jag se om jag kan köpa lite höstigare papper och dekorationer, men den här gången blir det nog inte lika mycket då höst perioden är lite kortare då det blir ett snabbt byte till vinter/jul i december.

Så här blev månadens sidor!





Ha en trevlig kväll!


1 kommentar:

  1. har sett att du tittar en del på youtube för att lära dig nya pysselsaker, så tänkte bara fråga om du har en egen youtubekanal? Kram

    SvaraRadera