måndag 7 november 2016

Art Journaling

Hej,
för ett tag sen köpte jag ett block för att börja med en Art Journal. Hittls har jag bara gjort några sidor och framtills igår var det ett tag sen jag hade gjort något.
Jag ser det mest som en ursäkt till att leka lite med mina olika färger utan att det behöver "bli något".I går körde jag ett rosa tema och på bilden nedan ser ni de flesta färg mediumen som jag använde.




 Jag köpte själva blocket från Slöjd Detaljer och även om sidorna är av tjokt papper väljer jag att limma ihop två sidor så att jag kan jobba med mer färg utan att pappret blir skrynkligt eller att det blöder igenom.
Själva bokomslaget är lite sisådär. "Klottret" är tryckt på omslaget och det hade varit roligare om man hade fått klorrta själv eller valt att ha det blankt.


Det känns kul att komma in i lite blandat pyssel igen. Jag har både gjort den här sidan i helgen samt virkat och gjort ett par kort till jobbet. Den här vekcan ska jag börja med mitt projekt arbete, b-uppsats, men jag hoppas att jag får lite tid över att greja ändå.

Tack för besöket och jag hoppas att du får en toppen vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar