torsdag 10 november 2016

Julkort #3 2016 och Syfestivalen

Hejsan!
Julkortet som jag tänkte visa i dag har en fin färg kombo med ljusblått och rött då det var temat för dom dom nya mönsterpapprerna från Panduro. Jag blandade lite nytt med lite gammalt, exempelvis köpte jag dom vita snöflingorna på Akademibokhandeln för 3-4 år sen!


Jag använde en tag som är ny och även en silvrig "God Jul" stickers från Panduro som är ny inköpt. 


För någon helg sen var det pysselmässa i Älvsjö: Syfestivalen! Jag passade på att köpa en hel del nya scrapbook saker men även ett par tyger till min guilt.




Mina inköp:








Det blev en blandning av saker till julkort och saker till Project life, vilket kul!
Nu ska jag snart svänga i väg. Jag tänkte åka lite tidigare än nödvändigt utifall att det är segt på vägen. Vädret är i alla fall lugnare i dag vilket är skönt!

Södertälje i går!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar