torsdag 17 november 2016

Julkort #4 2016

Tjo!
Här kommer ännu ett julkort! De mesta av materialet kommer från högen som jag köpte på Syfestivalen, men jag använde även lite äldre saker som silvriga snöflingor från Panduro och lite olika röda rosor.




Den här veckan har det blivit noll pyssel, vilket är lite tråkigt. Eftersom jag håller på med min B-uppsats har det blivit en hel del förberedelser, besök på biblioteket, skrivande, läsning osv. Jag hade även min första intervju i går, vilket var otroligt spännande och givande.Det känns lite småstressande att jag måste vara klar med intervjuerna och nedteckningen av dom tills nästa onsdag för att sedan spenderade resterande av tiden med att skriva, läsa igenom, renskriva, läsa igenom, rätta del, läsa igenom, rätta fler fel osv osv. Men det ska nog gå! Hoppas jag!

Tack för besöket och hoppas att du har en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar