söndag 27 november 2016

Julkort #5 2016

God kväll!
Så här på första advent kändes det passande att visa upp ännu ett kulkort.
Det blev ett simpelt kort med lite få dekorationer och mer fokus på dom olika mönstrade papperna. Jag använde ett rött papper som grund, ovan på det använde jag ett mer naturfärgat papper som ligger kant i kant med en bit ostduk och ovan på det har jag ett annat rött papper. Den gröna cirkeln stansade jag ut med min Sizzix Big Shot. Den lilla polkagrisen köpte jag på Syfestivalen.  

 


Hoppas att ni har haft en trevlig helg! Själv har jag jobbat hela helgen vilket är både kul och lite tröttsamt. Veckodagarna har annars varit rätt fyllda med skolarbete och jag jobbade även förra helgen. å även om jag troligen kommer skriva en del på min uppsats nästa helg då den ska in på måndagen, så känns det ändå skönt att vara "ledig".

Ta hand om er och tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar