söndag 13 november 2016

Project Life: September 2016

Hejsan!
Hoppas att alla har haft en trevlig helg. Personligen tycker jag att den gick alldeles för snabbt och att jag har gjort alldeles för lite. Men det är väl inte mycket att göra åt!

Som titeln säger så är det dags för mina september sidor i mitt album. Tyvärr var jag lite dålig på att ta bilder under månaden så det blev lite utfyllnad med blogg-posts och lite insta. De flesta fotona som jag tog var kring min födelsedag, vilket tar upp nästan hela sida två och även de layouts som jag kommer göra för september månad.




 Perfecta PL-kortet med ballonger!


Nu ska jag bara få ihop ett par Lay Outs och börja på oktober sidan, men det får nog lite under nästa vecka eller till och med senare. I dag har jag lite fix hemma att göra plus att jag ska hälsa på min pappa.

Ni får njuta av sista helg-dagen och ha det så bra! Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar