onsdag 23 november 2016

Semester Lay Out: Thailand #2

Tjo!
Här är lite bilder på den andra lay outen som jag gjorde till min album från årets Thailands resa:

Jag ville försöka använda upp en del av det färgade cardstocken som jag har, och resultatet blev väl okej. Sidan smälter in lite bättre IRL då alla papper och dekorationer som jag använde till sommar-sidorna 'r väldigt färgglada.
Eftersom det blommiga mönsterpappret är lite in your face blev det ganska simpelt dekorerat, vilket kan vara kul ibland.


Det börjar eka tomt på nytt pyssel för tillfället då jag har mycket annat för mig. I går var jag på mitt första informationsmöte för volontärarbete och utöver det har jag haft fullt upp med jobb och uppsatsarbete. Det är mindre än två veckor kvar tills uppsatsen ska vara inne så jag måste verkligen komma igång med skrivandet ordentligt.

Tack för besöket och ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar