fredag 16 december 2016

Art Journal sida 4

Hallå!
Jag ville bara göra en snabb liten uppdatering innan jag avslutar dagen.
På den här Art Journal sidan ville jag testa lit nya produkter som jag hade köpt. Jag hade lite nya stenciler,  Art spray färger och ett Art Crayon set.

 Jag använde bland annat: Art Crayons och Art spray från Marabu, stencil från Tim Holtz och Panduro, washi tejp, modeling paste, gesso, love-stämpel, versa svart stämpeldyna, menings-stickers från Tim Holtz, stjärn stickers från Panduro, svart bläck och vattenfast svart penna.




Jag har haft en hel del att göra med mina nya kurs som startade i måndags. Det har blivit en del läsning och jag lämnade in min första uppgift i dag. Jag fick även veta resultatet för min uppsats som jag jobbade med förra månaden: högsta betyg! Så det är klart vilket är skönt.
Utöver det har jag fortsatt jobba med mina akvarell skills. Jag skulle vilja göra lite annat pyssel också men jag måste städa ordning i mitt pysselrum först.

Tack för besöket och ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar