tisdag 17 januari 2017

Nytt memorywire armband i lila

Hejsan!
Förra veckan blev det en hastigt uppstart efter juluppehållet. Vi hade seminarium på måndagen och spenderade resten av terminens sista vecka med tenta skrivning. Nu väntar jag bara på att tentan ska bli rättad och godkänd innan jag helt officiellt är klar med terminen och därmed halvvägs klar med min utbildning!

Efter en ganska frustrerande tenta vecka var det skönt att tillbringa helgen med lite roligare saker. Jag gjorde en till Scrapbook Lay Out, arbetade lite på en målning och gjorde två armband.  Eftersom jag inte hade några nya pärlor blev det ett färgtema som jag har jobbat med tidigare, men det var lika trevlig det.


Memorywire armband med tre rader. Jag använde två berlocker, mina egna fimopärlor, lite olika glaspärlor och metall mellandelar. 



Jag är lite sugen på att göra lite nya pärlor, men jag måste städa ordning lite i mitt pysselrum först. Så kanske till nästa helg!

Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar