tisdag 10 januari 2017

Project Life: Oktober 2016 + London Resa

God kväll!
Jag halkade efter lite med mitt 2016 album så nu måste jag jobba på för att inte hamna efter med 2017 också. Jag hade arbetat mig fram till september och i förrgår kväll satt jag ner och gjorde tre Project Life sidor och en Lay Out för oktober! Jag har en LO att göra innan jag hoppar över till november, men jag har mina foton klara så det blir gå ganska snabbt.





Jag var faktiskt inte så jätte nöjd när jag satt och gjorde dom här sidorna. Jag dök ner i papperna och dekorationerna som jag köpte på Syfestivalen och som hade en liten annan stil än vad jag är van med. När jag var klar var jag riktigt missnöjd men nu när jag tittade igenom sidorna såg det ändå ganska bra ut! 
Här är mina sidor! Första sidan är med lite blandade foton från månaden och de två andra samt LO är med foton från vår London resa.





Tyvärr är inte färgerna riktigt desamma som i verkligheten, men vad ska man göra när det blir mörkt så tidigt!
Lite närbilder:






Tack för besöket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar