måndag 13 februari 2017

6 år och 1000 inlägg senare

God kväll!
För ungefär två veckor sen var det sex år sen jag startade bloggen och i dag slog räknaren om till 1000 inlägg.
För sju år sen var jag 19 och gick på gymnasiet, visserligen studerar jag fortfarande men utöver det så har ganska mycket förändrats. Jag har hunnit testa på en hel del pyssel och lärt mig en massa nya saker.

Här är mina mest besökta inlägg genom åren:


Virkade figurer från League of Legends, som vann mig ett nätverkskort


Ett nyligen postat inlägg om hur jag ville Lära mig att måla Akvarell





Det är roligt att se att jag fortfarande får lite besök på äldre inlägg men även att inlägg från i år toppar. 

Som sagt har jag hunnit med en hel del olika saker! Här är lite av det jag har provat på genom åren:

Akrylmålningar :50x70 fanart akrylmålning av en Ultralisk från Star Craft ( OBS inte orginal ide)

Sytt olika dräkter och klänningar: Tre olika Coslay dräckter

Provat på att väva dukar: Mina andra duk

Påbörjat en Art Journal: Sida tre

Stått på en del marknader och sålt mitt pyssel: Julmarknad 2015

Provat korsstygn och lite annat broderi: Fyra frukt motiv


Virkat en hel hög med Amigurimisar: Virkade drakar

Även om jag inte lägger upp ett inlägg om dagen och pysslar hela natten lång så ser jag ändå fram emot att prova nya saker, pyssla ännu mer och göra vad än jag vill!

Tack för besöket och ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar