måndag 10 april 2017

December 2016 Project Life

Tjo!
I dag är det dags för min sista Project Life sida för 2016. Eftersom jag fortfarande använde mitt kit så blev det inte något juligt tema, men det passade mig bra i alla fall då vi inte firar jul plus.


Första sidan för december blev väldigt bra då tre av dom fyra foton som jag använde hade blått i sig och då kunde jag matcha det bra med mina blåa papper. Det här var lite på slutet av mitt kit och jag försökte använda upp en del av dom dekorationer där jag bara hade ett fåtal kvar i paketet.





Jag fortsatte med mycket blått på nästa sida och det flöt på ganska bra. Jag hade fler bilder här och mer dekorationer.




Jag fick ihop två Lay Out's till december också så dom ska jag visa nästa gång!
Tack för besöket och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar