fredag 14 april 2017

Pokemon Broderi Unown Alfabet med Gratis Mönster

Hejsan!
Lov betyder tydligen väldigt mycket pyssel, eller det känns så i alla fall. Utöver lite jobb och skolarbeta har jag haft tid att göra lite blandat pyssel och det senaste tillskottet är en liten korsstygns broderi med Pokemon tema.


Jag valde att stava "Pokemon" men hjälp av Unown och sen la jag till två små Pokebollar och en liten ram. Jag kollade upp hur "Unown bokstäverna" såg ut som jag behövde använda och sen ritade jag upp mitt egna korsstygns mönster. Det är ett väldigt simpelt mönster och det går ganska snabbt att färdigställa (om man inte gör som jag och gör fel x antal gånger).





Om någon är sugen på att göra en egen eller en liknande så kan ni få låna mitt mönster här:



Tack för besöket och ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar