fredag 12 maj 2017

Art Journal sida 9

Hejsan!
Jag tänkte börja avrunda veckan med en av sidorna som jag gjorde i min Art Journal förra helgen under Pysselträffen. Temat blev blått och brunt, en favorit i repris, och jag fokuserade på att använda en hel del av dom nya sakerna som jag köpte på träffen.


Jag satsade på en hel del dimension med olika sorters mini kulor, ostduk, trådtrassel, metal- och trädekorationer, men det blev ändå inte för tjockt för att ha i boken och det går bra att stänga den.


Närbilder!




Högersidan:

Vänstersidan:

Hela uppslaget!

Jag använde mängder med olika färgmedel och det var kul att testa alla nya saker. Jag har fastnat lite extra mycket för mixed media efter helgens kurs så nästa vecka kommer jag visa lite mer nya saker.

Ha en trevlig dag och tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar