måndag 22 maj 2017

Februari & Mars 2017 Project Life

Hejsan!
Ny dag och nytt pyssel! Under Pysselträffen kom jag lite ikapp med mitt 2017, som jag visserligen inte ens hade börjat med. Jag är i alla fall klart med Januari till Mars, både men Projet Life sidor och Lay Outs. Jag ska fortsätta med April när jag har gjort klart ett annat album som jag jobbar med.


Februari blev bara en PL sida. Det var en ganska tråkig månad då vårt marsvin fortsatte vara sjuk, min skrivare gick sönder och min kamera försvann, det sistnämnda förklarar lite varför jag hade så få bilder att scrappa.


Det jag scrapade om blev:
- Lite av det pysslet som jag gjorde, en Pokemon målning till mitt jobb och ett porträtt jag ritade i grafit.
- Min praktik började och jag hamnade på en grundskola i Södertälje.
- Promenader ut i det snöiga men soliga vädret
- Min partner vann ännu en resa till en Magic the Gathering Pro tour.

Jag fick inte riktigt plats med mina foton om jag ville ha ett kort att skriva på, men jag hade inte tillräckligt för en till PL sida eller intresse för att göra en lay out. Då passar det perfekt med en liten flip-ficka!




Till mars hade jag fler bilder och utöver de två PL sidorna som ni ser nedan gjorde jag även fyra lay outs som kommer i ett senare inlägg!


Den första sidan har bara bilder från min äldsta brors födelsedag medans den andra handlade om lite blandade saker.



Den andra sidan handlar om:
- Vårt ena marsvin har upptäckt att hon kan titta och se ut från deras bur genom plexiglaset. Det var första gången jag verkligen såg någon av dom bara sitta och titta ut, annars brukar dom alltid sitta med rumpan mot väggen eller glaset.
- Jag hade en bild med månadens välgörenhets insättning.
- Jag var på ensam bio och testade en cola slush, bion var bra och slushen var inte så jätte intressant.
- Min lillebror var över en kort stund och jag lyckades ta en bild på honom!
- Pokemon kort var ett beroende den här månaden och det höll i sig till april




Jag fortsatte att jobba utifrån mina Main Hip Kit och drog inte lite av dom nya sakerna som jag köpte på träffen. Jag tror nog att jag bara kommer att använda kitet till April innan jag byter då Maj blev en väldigt foto fylld månad med mässa och allt, men vi får se!

Tack för besöket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar