onsdag 10 maj 2017

Januari 2017 Project Life

Hejsan!
I helgen på pysselträffa kom jag igång med mitt 2017 album. I början av året var jag nästan helt i fas med mina album, men när min fotoskrivare dog hamnade jag efter. Jag köpte en ny skrivare förra månaden så nu är jag igång igen!


Det hände en hel del grejer i januari som tyvärr överskuggades av att vårt ena marsvin blev sjuk igen. Efter många om och men (massa mediciner och en akut opetration <3) så mår hon bättre!
En del saker som jag fick med på januari sidorna var i alla fall all snö vi, att jag fortsatta med mitt projekt att lära mig rita och måla, marsvinsmys, Stockholms besök med lillebror och självklart att våra marsvin gick från att vara ett par till en liten mini flock!


Sidorna är gjorda med en blandning av februari och mars main Hip Kit, en del saker från mitt lager och en del av sakerna som jag köpte på mässan. Jag satt ihop allt till en kit och använde dom till dom kommande album sidorna och jag kommer använda samma material till ett par sidor till!




Jag har även landat lite nu efter praktiken och börjar komma in i mina vanliga vanor igen. Både i går och i dag fick jag en hel del pyssel gjort, vilket känns super kul!

Tack för besöket och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar