söndag 14 maj 2017

Romantiskt kort i blått och rosa

God morgon!
Innan jag åker iväg till jobbet ville jag visa ett kort som jag gjorde för ett tag sen. Alla papper kommer från ett gammalt Tilda block och sen matchade jag det med en massa sina blommor, paljetter och halvpärlor.




Det är lite svårt att se på bilden men jag la även på lite stickels på fågeln för att liva upp det lite.


Sista dagen på veckan och jag måste erkänna att det känns skönt! Jag hade bara två skoldagar den här veckan sen har jag jobbat tre dagar, så jag borde inte känna mig så trött som jag är. Det märks att jag börjar närma mig terminens slut för jag känner verkligen att det skulle vara skönt att sova bort en vecka eller två! Menmen, det är inte lång tid kvar nu och jag ska inte klaga för utöver sömnbrist har jag det väldigt bra just nu.

Tack för besöket och ha en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar