torsdag 1 juni 2017

Grönt kort med Älva och blommor

Hejsan!
Tiden verkligen flyger förbi så här i slutet av terminen. Jag klagar verkligen inte då det ska bli skönt med sommarlov och lite sol. Pysslandet rullar på om man bortser från den här veckan då jag har haft fullt upp med skola, jobb och volontärarbete, men det är också kul.

I dag har jag ett litet kort att visa. Det är inte ofta jag jobbar med grönt men resultatet blev ändå bra. Kortet gjordes med en hel del äldre saker från mitt lager, exempelvis mönsterpappret som är minst tre år gammalt. Jag använde en cut a part som mitt huvud motiv som jag dekorerade lite extra med glittrig stickles på vingarna. Utöver det blev det lite spets, tårtpapper, tag och en massa blommor.





Nu är det dags för mig att dra vidare till jobbet. Det är en strålande dag ut så jag får nog en fin promenad på vägen innan jag sakta smälter bort på jobbet.

Ha en trevlig dag och tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar