fredag 9 juni 2017

Mars 2017 Lay Outs

Hallå!
Mars blev en ganska fotofylld månad för att vara mig. Utöver de två sidorna som jag gjorde i Project Life Style blev det även fyra Lay Outs. Nytt för den här månaden är tv å sidor i storlek 9x11 istället för 12x12 då jag provade på att köpa lite olika page protectors på mässan förra månaden!


Den här månaden blev det tv LOs med marsvinen och sen två med foton på mig och min parter. Jag använde mina Hip Kit till dom här sidorna, vilket gör att dom passar otroligt bra ihop. Jag använde även en del mixed media på tre av dom.

 Första Lay outen är med tre foton från när vi gick på bio. Det blev ganska enkelt dekorerat med fokus på rosa och turkos. Som ni ser på titeln fick ett hjärta ersätta "o"et, då det hade ramlat ur förpackningen men jag ville ändå använda dom andra bokstäverna!




 Nästa LO har foton från när jag och min partner gick igenom våra kort samlingar tillsammans, vilket var lie kul! Jag älskar dekorationerna på den här sidan, speciellt den där pris/ribbon dekorationen som jag satte en flair på.





 Nästa LO är bara lite random marsvins bilder, ett foto för varje marsvin! Jag använde ett mönster papper som bakgrund, något som jag inte gör ofta. Jag tonade ut mönstret lite med vit gesso.




 Sista Lo'en och sista marsvins bilderna! Jag älskar den här sidan, fotona och berättelsen bakom dom!
Vi har tre marsvin och i mars/februari var vi tvungen att operera vår äldsta hona pga urin sten. Efter att hon bott ensam ett tag för återhämtning började hon och en annan hona bråka när vi försökte sätta ihop dom igen. Så vi bestämde oss för att dela av vår stora bur och låda dom bo bredvid varandra ett tag för att vänja sig.
Vår tredje hona tyckte inte att det var någon vidare bra ide! Gång på gång bröt hon sig in till den äldre honan för att umgås lite. Hon knuffande undan husen för att komma in, puttade omkull gallret och tillslut hoppade ho upp på husen och sen över till andra sidan. En gång stod jag redo med mobilen när jag hörde att hon började böka och fick dom här bilderna! Älskar det!




Jag tänkte inte på det här innan jag laddade upp bilderna men jag har tryckt in elva foton på fyra lay outs! Lite kul.

Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar